neděle 6. ledna 2013

Biskup je hodně nemocný

Včera i dnes jsem měl kázání. Včera na biblické, dnes na bohoslužbě. Byla to slavnostní 5 hodinová bohoslužba. V církvi bylo asi 300 lidí a 200 venku u repráku, protože se nevešli. Psali z Egypt airlines, že Víťovi dorazily batohy do Juby. Hodně se mi zhoršil kašel, stále kašlu. Nemůzu proto ležet a spát. Biskupovi je také velmi zle. Nekolikrát se v průběhu bohoslužby pozvracel. Jinak je vše Ok. Moc se mi líbilo, jak mne při bohoslužbě stále ovívali dvě sestry. Tato služba v našich sborech chybí. Je tu hrozné vedro. Rozhodli jsme se s Víťou vrátit o několik dní dříve. Odletíme 14. a doma jsme 15. Důvodů je vícero. Určitě je to můj kašel. Pak oba cítíme, že jsme naplnili poslání, pro které jsme sem přijeli a nechceme být naprázdno břemenem. Biskup, který se o nás hlavně stará je velmi nemocný. V sobotu mám vyučovat o učednictví v Toritu, v neděli je bohoslužba a v pondělí bychom odletěli do Káhiry. Moc se na vás těšíme.

Jára

Žádné komentáře:

Okomentovat