pátek 21. prosince 2012

Situace v Sudánu a Járova služba

Horko je stále horší. Mám průjem. Přes den není možné nic dělat.

Dnes jsem zkusil poprvé vyučovat toho, kdo přišel. Prišli dva pastoři a jeden  učitel. Nebylo to nijak moc ohlašované, jen si to řeklo pár lidí a také je před vánoci. Uvidíme. Bonifác, ten učitel to chce denně a je mu líto, že jsme nezačali dříve.

Také tu dnes zastavilo auto od guvernéra. Doručili mi obálku se žádostí pro naše investory a politiky, aby sem prišli investovat. Jsou na tom bledě. Ropa opět neteče a lidé tu už několik měsíců nedostali plat. Biskup mluvil s jedním školním inspektorem, stěžoval si, že je bez platu a má hlad. Ať mu Bůh pomůže.

V neděli mám mít kázání na společné bohoslužbě ECS. Má tam být několik tisíc lidí. Ať mi dá Pán dobré slovo.

Zítra chci opět dělat Bible study. Víťa z Ostravy mi dal Galaxy beam: mobil s malým projektorem. Už jsme tu s ním 2x promítali film Ježíš. Na vánoce bychom chtěli promítání pro celý ten velký dav. Musíme ale sehnat repráky. Snad se to povede. Je to malá hračka, ale šlo by s tím dělat velké věci. Už se na Víťu těší, budou se ho snažit přemluvit, aby jim ho tu nechal.

Žádné komentáře:

Okomentovat